Česká inspekce životního prostředí


Další díl Krtkova pŕíběhu: Začátkem září nás navštívila Česká inspekce životního prostředí. V 6 lidech kontrolovali park celé dva dny. V takovém rozsahu nekontrolují ani Šumavu 😊
Inspekce přišla už podruhé. První návštěva byla pro mě neohlášená, protože jsem nedostal oznámení do data inspekce. Omluvil jsem se, že nebudu moct být přítomen kvůli řešení rodinné záležitosti, díky tomu mi vyměřili 100 000 Kč pokuty. Druhá jejich návštěva opět bez předchozího ohlášení. Dopis s termínem inspekce jsem měl ve schránce 2 dny po.
Inspekci vadí vše!!! Rostliny v parku, které prý nepatří do lesa 😊, lavičky, herní prvky, grily, krmelec 😊 cestičky, prostě vše !!!
S Českou inspekcí životního prostředí jsem měl řešení už před cca 15 lety. Kdy mi nejprve povolili v místech dnešního parku skladovat kůru, při další kontrole jsem dostal pokutu 60 000 Kč, že jsem kůru neuklidil 😊












Komentáře

Oblíbené příspěvky