Úředníci z Městské části Praha 15 odcizili moji značku

Ne vždy je podnikání procházka růžovým sadem, ne vše je zalité jen sluncem, a my se s Vámi rozhodli podělit i o to, co negativního se děje na pozadí našeho parku. To, že bojujeme s nepřejícím úřadem, to už dost lidí ví, hlavně místní. My se rozhodli Vám příběh odvyprávět v několika příspěvcích. V tomto prvním příspěvku vidíte na videu, jak úŕad bojkotuje vjezd na naše pozemky zákazníkům. Udělili jsme souhlas našim zákazníkům k vjezdu na naše pozemky, v tom s námi souhlasí zákon, úředník si zákon vykládá jinak a dodatkovou tabuli se souhlasem k vjezdu (stojící na samostatném značení) nám odcizil. To je však jen začátek příběhu...

Vzkaz od pana Roušala : Přátelé, kamarádi, človíčci i zvířatka. Nyní po cca 18 letech boje s úřednickým šimlem spor vygradoval do extrému. Úřad Městské části Praha 15, který sídlí na Praze 10 v Boloňské ulici, jehož vedení a zastupitelé nebrali v potaz moje prosby, jak najít ty správné cesty ke schválení mého podnikatelského zaměru, který je v souladu s územním plánem. Snažil jsem se vždy jednat seriózně a čestně a podaní ruky jsem vnímal jako závazné, stejně jako písemná smlouva. I když mi různé agentury nabízeli čerpání dotací v řádech milionů na budování parku, nikdy jsem tu možnost nevyužil. Možná si ťukáte na čelo, proč, stejně jako pán, co by mi je pomohl vyřídit, ale neměl bych pak ze svého podnikání takovou vnitřní radost. To je stejné jako když vám koupí auto rodiče a nevyděláte si na něj sami brigádou jako já, také si ho pak tolik nevážíte. Mám heslo: bez dotace jenom z práce. Vraťme se k věci. Jednoho dne mi pán úředník řekl:" Pane Roušal, víte kolik stojí můj podpis na vašem papíře.... ? Přešel jsem celou situaci bez mrknutí oka. Říkal jsem si v duchu pro sebe, co po mně chceš máš 10 povolení, 10 od ostatních nadřízených a ostatních úřadů a instuticí, ze zákona je to jeho povinnost. Ke všemu některé podpisy nestihl dát více jak 2 roky, nechápu k čemu jsou ty zákony ...... vrcholem byl jeho poslední počin, kdy na mě pozval na místní šetření snad všechny orgány, co znáte i neznáte, dokonce i Policie nás hlídala, no bylo tam asi 30 lidí, neuvěřitelný koncert. Problém byl, že mě na tom koncertu nechtěl nikdo vyslyšet, sami asi brzy uvidíte v našem příběhu, který odstartoval ve čtvrtek 16.7. v 10 hodin. Sledujte příběh krtek a ježek v naší bajce a podpořte správnou věc, pravdu a spravedlnost. Každý z vás to asi znáte. Někdy se pravda skrývá a vy ji hledáte jako nyní já, ale já se nevzdávám, beru to jako cestu, která mě dovede k cíli. Jen jít krok za krokem .....

Jestli je mezi Vámi někdo se stejnou zkušeností s úřadem Městské části Praha 15 (musel zaplatit za podpis úředníka) a má odvahu se o tuto skutečnost podělit, ozvěte se mi. V jednotě je síla. Děkuji s pozdravem Roušal Josef







Komentáře

Oblíbené příspěvky