POCHOD ZA KRTKA !!! 7.10.2020 sraz v 15 hod před vstupem do parku

 

POCHOD ZA KRTKA !

 

Milí rodiče a děti, srdečně Vás zvu na POCHOD ZA KRTKA. Přijďte podpořit váš park Krtkův svět, který je otevřený pouze 3 měsíce a nevyhnul se úřednické šikaně. A proč? Protože jsem jako majitel parku odmítl a stále odmítám platit za podpis, o což si řekl vedoucí stavebního úřadu pan Ježek.

„Pane Roušal, víte kolik stojí můj podpis, aby se objevil na Vašem papíře?“

Pan Ježek pokračoval „Já jsem právník, ničeho se nebojím, já si všechno obhájím, a podpis záleží jenom na mně“

Přátelé mi říkali, dej mu ty peníze. Ale vlastní přesvědčení mi to nedovolilo. Málokdo to pochopí, ale věřím, že nakonec hodně lidí ano. Konec dlouhého mluvení. Koho tato kauza více zajímá a chce důkazy, může sledovat naší Facebook skupinu Krtek vs. Ježek a náš nový blog www.krtkuvpribeh.blogspot.com.

Zpět k pochodu…

Pochod proběhne v termínu 7. 10. 2020 v 15 hodin sraz na parkovišti před vstupem do parku Krtkův svět: K Měcholupům 777, Horní Měcholupy. V 15 hod 17 minut vyjdeme směrem k Radnici Městské části Praha 15.

V přátelském duchu vyrazíme podél zahradnictví ulicí Hornoměcholupská, posléze do Milánské až před Úřad městské části Praha 15, následně zpět. Trasa je vhodná pro dospělé, děti i kočárky. Délka trasy cca 800 m a to samé zpět. Pochodu se může zúčastnit libovolný počet lidí. Nečekejte žádné nepokoje nebo skandály, opravdu vše proběhne v přátelském duchu. Pochod je oficiálně nahlášený na úřadě.

Pochodu se zúčastní také pohádkové bytosti, se kterými je Krtek kamarád, aby nám přitom bylo trochu veseleji J

Prosím o soudržnost a solidaritu, přijďte podpořit svou účastí nejenom náš park a jeho existenci, ale také boj proti korupci a byrokracii na úřadech. Pokusíme se měnit, ne sedět s rukama v klíně.

Každý človíček se počítá. Po návratu zpět a ukončení pochodu Vás všechny zvu do parku zdarma i s programem.

Přijďte prosím na pochod, procházku, za dobrou věc a podpořte Krtka a hlavně park. Nenechte Krtka jít samotného se svými přáteli. Covidu se nebojte, to je zase jiný příběh… půjdeme jen na procházku.

Zkuste se na to podívat srdcem a lidským rozumem, park vznikal roky a celou dobu dohlížel úřad na jeho stavbu, kdyby tam byl problém, úřad by o něm věděl.

Za to Vám děkuji Josef Roušal (Krtek)



Komentáře

Oblíbené příspěvky