Zákaz průjezdu přes obecní cestu na mé pozemky

 Další část Krtkova příběhu se týká omezování v průjezdu na mé vlastní pozemky.

Příjezdová cesta k mým pozemkům za parkem, u železniční trati, patří Městské části Praha 15. Za touto příjezdovou cestou je 90% pozemků v mém vlastnictví.
Městská část Praha 15 zakazuje mně jako vlastníkovi pozemků vjezd na ně. Za toto jsem dostal dokonce vyměřenou pokutu ve výši 50 000 Kč. Městská část Praha 15 posílá Policii ČR, aby hlídala příjezdovou cestu a nikoho nepouštěla na moje pozemky.
Paradoxem je, že Městská část Praha 15 zprovoznila cyklotrasu A44, vedoucí přes mé pozemky, bez mého souhlasu. Nikdy jsem nedal svolení. Takže v závěru, já přes jejich cestu ke svým pozemkům nesmím jezdit, ale cyklisté, přes můj pozemek bez mého dovolení jezdit mohou?
Pokud Vás kauza zajímá, sledujte skupinu na FB KRTEK vs. JEŽEK


















Komentáře

  1. Slot machine - JSMH Hub
    Slot 오산 출장마사지 machine. Welcome to the Slot 사천 출장안마 Machine and get ready for a lucky journey on the Slot Machine. Play with confidence from this 진주 출장마사지 slot machine. 하남 출장샵 The 동해 출장안마 slot machine is

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky